loading...
وبگاه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد-دانشکده علوم پایه
محمدرضا زرین کلاه (دبیر) بازدید : 249 چهارشنبه 02 اسفند 1391 نظرات (0)
هفته نامه پنجره در هر شماره خود سراغ یکی از شخصیت های مطرح در عرصه فرهنگ و دانش می رود و امید مهدی نژاد، سوالاتی کوتاه را از ایشان می پرسد.شماره 158 این نشریه (24 دی) گفتگو با یوسفعلی میرشکاک است. بعضی پاسخ های نغز استاد را می نویسم. هم خنده دارد و هم گریه!


- شغل؟
- هیچ کاره
- همه مشاغلی که تا امرزو داشته اید؟
- کارگر، نقاش ساختمان، لوله کش، سیمان کار، رزمنده، ژورنالیست، بیکار
- در کودکی فکر می کردید چه کاره شوید؟
- دیوانه تر از آن بودم که به چه کاره شدن فکر کنم.
- آخرین حیوانی که کشتید؟
- یک سوسک بود در دستشویی! در عصر ما کشتنی که به خاطرش آدم را تحت تعقیب قرار ندهند تنها همین مقدار است.
-

وقتی عصبانی می شوید چکار می کنید؟
- سیگار می کشم
- وقتی خوشحال می شوید؟
- سیگار می کشم!
- دوست دارید بدانید کی می میرید؟
- هر شب دعا می کنم که یا امیرالمومنین امشب دیگر قال قضیه را بکن! اما فردا صبح می بینم که بیدارم.
- دوست دارید چند سال عمر کنید؟
- دوست دارم این مساحبه آخرین مصاحبه عمرم باشد.
- زیباترین دروغی که شنیده اید؟
- آزادی، عدالت، برابری... اهل سیاست مدام دروغ می گویند و یکی از یکی زیباتر
- کوه، دریا یا کویر؟
- هیچکدام. گور!!
- استقلال یا پرسپولیس؟
- فوتبال عین لغو است و نیهیلیستی ترین کار جهان
- اگر یک پاک کن جادویی داشتید کدام بخش از زندگی تان را پاک می کردید؟
- همه اش را!
- کوتاه درباره تلویزیون؟
- خردجال
- مجسمه آزادی؟
- ابوالهول مدرنیته
- هنر اسلامی؟
- خدابیامرز!
- کاغذکاهی؟
- از سفیدش بهتر است.
- صلوات شمار؟
- ذکر تکنولوژیک!
- کارت عابربانک؟
- چی هست؟
- اگر نابینا شوید چه می کنید؟
- الان که بینا هستم مثلا چه کار می کنم؟!
- اگر به ده سال زندان محکوم شوید؟
- تقاضا می کنم بیشترش کنند!
- اگر جای رستم بودید در رزم سهراب؟
- از سهراب تعهد می گرفتم که نخواهد مادرش را بانوی ایران کند، بعد خود را به او معرفی می کردم!
- اگر بدانید 24 ساعت بیشتر زنده نیستید؟
- فوراً خود را به شوش دانیال می رسانم و مقدمات کفن و دفن را فراهم می کنم.
- و ...
برچسب ها یوسفعلی میرشکاک ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد دانشکده علوم پایه دفتر شهید احمدی روشن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 21
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 52
  • بازدید کلی : 17,479